• Lorem ipsum
FAQ
Bestelling en betaling
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen na het plaatsen van mijn bestelling

Het kan na je betaling een paar minuten duren voor je een bevestigingsmail ontvangt. Controleer ook altijd je spambox. Indien je na het afronden van de bestelling na 10 minuten nog geen bevestigingsmail hebt gekregen, neem dan contact met ons op. 

Kan ik mijn bestelling die ik al heb geplaatst nog wijzigen of annuleren?

Een bestelling wijzigen of annuleren nadat je hebt betaald is helaas niet mogelijk via de webshop of jouw account. Kijk hieronder welke situatie voor jou van toepassing is.

Standaard producten
De producten worden per bestelling geproduceerd dus het kan zijn dat jouw bestelling al klaar is en misschien al wel verzonden. Neem contact met op ons door ons te mailen, appen of bellen en dan kunnen wij kijken hoe ver jouw bestelling is in het proces. We kunnen helaas geen artikelen annuleren die al verzonden zijn. Je kunt deze bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen.

Maatwerk producten
Heb jij een gepersonaliseerd spandoek besteld, dan is het nog lastig om jouw bestelling te annuleren. We proberen jouw producten zo snel mogelijk bij jou te krijgen, waardoor er vaak al snel productiewerk is gedaan. Je kan altijd ons een mail/appje sturen of bellen, zodat we kunnen kijken of jouw bestelling al verwerkt is of dat we deze nog eruit kunnen halen voor je. Maatwerk kan niet worden retour gestuurd.

Zijn de getoonde prijzen in- of exclusief BTW?

De getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Hoe bestel ik iets bij Partyprintje?

Bestellen bij Partyprintje doe je eenvoudig in enkele stappen:

1. Zoek je gewenste artikel en doe deze in het winkelmandje. Klik daarna op de knop 'Naar winkelwagen' of op het icoontje van het winkelwagentje. Op mobiel of op de tablet is deze in het menu rechts onderaan te vinden.
2. Je wordt nu doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kun je je bestelling afronden via 'Bestelling afronden' of verder winkelen;
3. Nadat je op 'Bestelling afronden' hebt geklikt kun je kiezen om in te loggen met je bestaande account, een account aan te maken of de bestelling te plaatsen zonder account.
4. Je komt nu bij de voortgang van je bestelling. Hier kun je het adres invoeren waar jouw bestelling naar verzonden moet worden. Een onderscheid tussen factuur- en verzendadres is mogelijk;
5. Door op 'Volgende stap' te klikken kun je de verzendmethode en gewenste betaalmethode selecteren;
6. Aan het einde kun je de bestelling controleren;
7. Klik op ‘Kopen’ en betaal je bestelling via de door jouw gekozen betaalmethode.
8. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging als de betaling is gelukt en een 2e e-mail met je Track & Trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €6,96 per bestelling.
Mochten er meerdere producten in 1 bestelling zetten, dan betaal je maar 1x verzendkosten.
De verzendkosten worden automatisch in de kassa berekend.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden